کدام برنامه لاغری خورشاد برای شما مناسب است؟

    Add a header to begin generating the table of contents
    برنامه لاغری خورشاد

    اگر تمایل دارید که کاهش وزن داشته باشید و لاغر شوید، قطعا یکی از دو روش بسته های غذای رژیمی یا رژیم آنلاین خورشاد می‌تواند کمکتان کند.

    در این مقاله دو روش بالا را در کنار یکدیگر مقایسه می‌کنیم تا شما به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما مناسب‌تر است. هر کدام از روش‌ها اگر به درستی اجرا شوند، بسیار موفقیت‌آمیز خواهند بود، در عین حال ساده و به علت علمی بودن بدون عوارض جانبی هستند. نکته مهم این است که کدام برنامه لاغری خورشاد با سبک زندگی شما همخوانی دارد.

    نوع رژیم لاغری

    در هر دو برنامه «بسته غذای رژیمی» و برنامه «رژیم آنلاین»، نوع رژیم یکسان است و بر اساس اصول علمی و آکادمیک طراحی شده اند.

    • کالری روزانه مشخص با وعده غذایی کنترل‌شده
    • متناسب از همه گروه‌های غذایی
    • کربوهیدرات، پروتئین و چربی؛ ۵۵، ۲۰ و ۲۵ درصد
    رژیم اصولی انجمن قلب آمریکا

    هر چه باید درباره رژیم غذایی لاغری اصولی طبق راهکارهای انجمن قلب آمریکا بدانید!

    رژیم اصولی خورشاد طبق AHA

    برنامه رژیم غذایی خورشاد

    در هر دو برنامه «بسته غذای رژیمی» و برنامه «رژیم آنلاین»، یک روز رژیم غذایی شامل سه وعده اصلی، چندین میان‌وعده سالم، چند واحد لبنیات و میوه است، و البته در صورت امکان یک دسر کوچک سالم برای جذابیت رژیم و پیشگیری از خستگی و دلزدگی از رژیم لاغری 😉

    • صبحانه، ناهار، شام، سالاد، میان وعده، میوه و لبنیات

    کاهش وزن ماهانه

    در هر دو برنامه لاغری خورشاد «بسته غذای رژیمی» و برنامه «رژیم آنلاین»، می‌توان بین ۲ تا ۴ کیلوگرم کاهش وزن در ماه داشت. افرادی که اضافه وزن بیشتری دارند ممکن است که ماه اول کمی بیشتر از ۴ کیلوگرم وزن کم کنند، ولی اصول علمی کاهش وزن سریع‌تر را توصیه نمی‌کنند.

    برای اطلاع بیشتر درباره رژیم غذایی خورشاد، مبانی علمی آن و مقایسه آن با سایر رژیم‌ها مقاله زیر را مطالعه کنید تا ببینید چرا رژیم خورشاد از رژیم‌های کتوژنیک، اتکینز، دیتاکس، روزه داری، گیاهخواری، دش و امثال آنها بهتر است.

    بهترین رژیم غذایی لاغری

    مقایسه رژیم غذایی خورشاد با انواع رژیم های موجود

    بررسی انواع رژیم لاغری

    خدمات مرکز تخصصی رژیم خورشاد

    نظارت و مشاوره تیم تغذیه

    • در برنامه «بسته غذای رژیمی»، هر فرد بطور خصوصی و از طریق تلفن و پیام‌رسان داخلی خورشاد با مشاور شخصی خود در تماس است و مرتبا راهنمایی‌های لازم را دریافت می‌کند.
    • در برنامه «رژیم آنلاین»، مشاوره خصوصی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

    پایش برنامه رژیم غذایی

    در هر دو برنامه لاغری خورشاد، مشترک به نرم‌افزار هوشمند خورشاد از طریق مرورگر اینترنت گوشی موبایل، تبلت و یا کامپیوتر دسترسی دارد. همه قابلیت‌های رژیم این نرم‌افزار هوشمند در هر دو برنامه کاملا یکسان است.

    غذاهای رژیمی

    تنوع غذایی

    خورشاد حدود دویست نوع صبحانه، غذا، سالاد و دسر رژیمی طراحی کرده‌ است که در هر دو برنامه مذکور در اختیار فرد رژیم‌ گیرنده قرار دارند. چنین تنوعی در هیچ رژیم علمی و دقیق دیگری دیده نمی‌شود.

    • در برنامه «بسته غذای رژیمی»، روزانه بین ۶ تا ۹ انتخاب مختلف وجود دارد.
    • در برنامه «رژیم آنلاین»، کاربر همه روزه می‌تواند از میان همه انواع غذاها آنچه را که می خواهد انتخاب کند.

    دقت محاسبه کالری

    انواع غذاهای رژیمی خورشاد مطابق جدول ارزش غذایی FDA‌ و با دقت زیاد محاسبه شده‌اند. می‌توانید توضیحات دقیق درباره هر کدام از غذاهای رژیمی خورشاد را در منو های صبحانه، ناهار و شام و دسر ملاحظه فرمایید.

    • در بسته غذای رژیمی غذاها و دسر رژیمی با دقت گِرم، توسط تیم تخصصی خورشاد محاسبه، تهیه و بسته‌بندی می‌شوند. بنابراین دقت محاسبه کالری‌ها عالی است.
    • در برنامه لاغری خورشاد که به صورت آنلاین در سایت در دسترس است فرد رژیم‌گیرنده شخصا باید غذاها را تهیه کند و به میزان دقیقی که نرم‌افزار خورشاد تعیین می‌کند میل کند. برای تهیه و مصرف غذای رژیمی، راهنمایی‌های لازم در نرم‌ افزار خورشاد در اختیار فرد رژیم‌گیرنده قرار دارد. با توجه به اینکه خورشاد در ده سال گذشته صدها غذای رژیمی طراحی و چند ده هزار غذای رژیمی تولید کرده‌است، دقت محاسبه کالری غذاها در «رژیم آنلاین» خورشاد از بقیه رژیم‌های اینترنتی و حتی اکثر رژیم‌های تجویزی دیگر بیشتر است.
      ثبت نام یا ورود به رژیم آنلاین و رایگان خورشاد

    امکان انتخاب غذاها

    در برنامه لاغری خورشاد امکان انتخاب غذاهای رژیمی از منو بر اساس ذائقه، آلرژی، حساسیت و بیماری‌ها وجود دارد.

    برنامه غذای روزانه

    تهیه و تحویل بسته غذای رژیمی روزانه توسط خورشاد

    • در برنامه «بسته غذای رژیمی»، مشترک هر روز یک بسته شامل صبحانه، ناهار، شام، سالادها و دسر رژیمی دریافت می‌کند. برای هر وعده، مشترک فقط سه دقیقه یا کمتر نیاز دارد تا غذای خود را گرم کند و با سالاد میل کند.
    • دربرنامه «رژیم آنلاین»، فرد رژیم گیرنده بر اساس راهنمایی نرم‌افزار و انتخاب خود غذاهای رژیمی را تهیه می‌کند. زمان لازم برای تهیه هر غذا حدودا ۳۰ تا ۹۰ دقیقه است (و البته گاهی بیشتر).

    تهیه مواد اولیه تازه

    • در برنامه «بسته غذای رژیمی»، طبعا مواد اولیه تازه روزانه توسط خورشاد تهیه می‌شوند.
    • در برنامه «رژیم آنلاین»، فرد رژیم گیرنده باید شخصا مواد اولیه را تهیه کند، که احتمالا هر روز و تازه انجام نمی‌شود، بلکه بصورت هفتگی و یا ماهانه صورت می‌گیرد.

    تهیه میان وعده، میوه و لبنیات

    در هر دو برنامه لاغری خورشاد میان‌وعده‌ها، میوه‌ها و لبنیات توسط کاربر تهیه می‌شود. در سال‌های پیش خورشاد این موارد را هم تامین می‌کرد، ولی به علت تنوع فراوان، خورشاد تصمیم گرفت تا خود مشترک شخصا انتخاب کند و خورشاد وقت و انرژی خود را صرف تهیه محصولاتی بکند که دقت و تخصص می‌خواهد و ارزش افزوده بیشتری ایجاد می‌کند.

    نحوه دریافت اشتراک رژیم غذایی

    در هر دو برنامه «بسته غذای رژیمی» و «رژیم آنلاین»، امکان تغییر وعده‌ها و یا حذف یک روز وجود دارد.

    • اگر از «بسته غذای رژیمی» استفاده می‌کنید، هر روزی که رژیم نمی‌گیرید، اعتبار شما به انتهای برنامه اضافه می‌شود و حتی می‌توانید برای مدتی برنامه رژیم خود را متوقف کنید (به علت مسافرت، نوروز، تعطیلات و هر دلیل دیگری) بدون آنکه هزینه‌ای برای شما محسوب شود. ثبت نام دو هفته‌ای انجام می‌شود و همواره امکان استرداد مانده اعتبار وجود دارد. «بسته غذای رژیمی» خورشاد فقط در تهران قابل استفاده است.
    • در هر کجای ایران می توانید به برنامه لاغری خورشاد به صورت آنلاین و از طریق پرتال سایت دسترسی داشته باشید. ثبت نام ماهانه صورت می‌گیرد و پس از اتمام دوره گزینه تمدید را انتخاب می کنید تا برنامه مجدد و رایگان تمدید شود.

    ثبت نام «رژیم آنلاین» خورشاد از طریق وبسایت امکان‌پذیر است.

    ما یک منو از غذاهای رژیمی خوشمزه، گرم و آماده خوردن داریم

    × مشاوره رایگان